Baza wiedzy

W jaki sposób mogę zmienić maksymalny czas trwania biletu?

Opublikowany: 2021-07-29 15:14
Ostatnia aktualizacja: 2022-02-02 11:34
ilość odwiedzin posta: 196

UWAGA! Instrukcja dotyczy zmiany maksymalnego czasu trwania biletu w opcji START/STOP!
Krok 1.
W lewym górnym rogu ekranu dotknij przycisk z symbolem hamburgera (trzy białe kreski)
Krok 2. Dotknij przycisk Konto użytkownika 
Krok 3. Dotknij przycisk Ustawienia
Krok 4. Wprowadź ustawiony na etapie rejestracji kod pin
Krok 5. Dotknij przycisk Kontynuuj 
Krok 6. Dotknij listę rozwijaną w sekcji Domyślny czas trwania biletu START/STOP
Krok 7. Z listy rozwijanej wybierz czas jakiego potrzebujesz. Minimalna wartość to 1 godzina, maksymalna natomiast 24 godziny
Krok 8. Zatwierdź zmianę przyciskiem Gotowe

Potencjalne problemy mogące wystąpić na etapie zmiany czasu trwania biletu:

Błędna nazwa użytkownika lub hasło.
Upewnij się, że wpisałeś poprawny adres e-mail oraz kod pin podany na etapie rejestracji. W przypadku gdy uważasz, że zapomniałeś kodu pin, skorzystaj z informacji zawartych tutaj.


Powrót