Baza wiedzy

W jaki sposób mogę dodać kartę płatniczą w aplikacji?

Opublikowany: 2021-07-30 10:14
Ostatnia aktualizacja: 2021-08-25 20:51
ilość odwiedzin posta: 388

English version is available here.
Krok 1.
W lewym górnym rogu ekranu dotknij przycisk z symbolem hamburgera (trzy białe kreski)
Krok 2. Dotknij przycisk Konto użytkownika
Krok 3. Dotknij przycisk Metody płatności
Krok 4. Dotknij biały przycisk na niebieskim tle (kształt „>”)  obok pola brak karty płatniczej
Krok 5. Dotknij przycisk Rejestracja karty płatniczej

UWAGA: Przed przystąpieniem do następnego kroku upewnij się, że nie posiadasz na karcie limitów na wykonywanie transakcji internetowych. Limit na transakcje internetowe nie jest tym samym co limit na płatności w sklepie. W przypadku braku pewności, zalecamy kontakt z bankiem, który wydał Twoją kartę i złożenie dyspozycji o zmianę limitów na transakcje internetowe kartą. Ze względów bezpieczeństwa nie udostępniamy danych kontaktowych banków.

Krok 6. Dotknij przycisk OK
Krok 7. Na tym etapie musisz zdefiniować kod PIN, który będzie używany tylko do dokonywania płatności kartą. Nie jest wymagane podawanie numeru telefonu.
Krok 8. Dotknij przycisk Kontynuuj
Krok 9. Dotknij przycisk operatora karty, którego kartę posiadasz (dostępne opcje to: MasterCard, Maestro, Visa oraz Visa Electron). Jego logo znajdziesz na przodzie lub odwrocie karty. 

UWAGA: Wybór niewłaściwego operatora karty uniemożliwi poprawną rejestrację karty. W przypadku braku pewności dotyczącej tego, kto jest operatorem karty, zalecamy kontakt z bankiem, który wydał Twoją kartę.

Krok 10. Wpisz numer karty (najdłuższy 16-cyfrowy numer podzielony zwykle na 4 części), następnie miesiąc ważności oraz rok (dwie ostatnie cyfry), a na samym końcu kod weryfikacyjny (CVV/CVC/CVV2/CID) znajdujący się na odwrocie karty, w okolicy paska podpisu.
Krok 11. Dotknij przycisk Zapamiętaj dane karty
Na tym etapie musisz zatwierdzić operację w aplikacji banku lub wpisać kod przesłany w wiadomości SMS, którego nadawcą jest Twój bank. 

UWAGA: Jeżeli nie otrzymujesz wiadomości od banku, zalecamy kontakt z bankiem w celu upewnienia się, że posiadasz włączoną usługę 3D-Secure na karcie.

Opcjonalnie w tym miejscu będziesz musiał dotknąć przycisku powrót. Możesz też poczekać i po kilku sekundach zostaniesz przekierowany do aplikacji.
Krok 12. Dotknij przycisk Kontynuuj
Płatności potwierdzasz kodem PIN, który nadajesz własnoręcznie, a dane karty nie są przechowywane w aplikacji. O bezpieczeństwo płatności dba wiodący europejski operator, posiadający stosowną notyfikację Komisji Nadzoru Finansowego.

Potencjalne problemy mogące wystąpić na etapie dodawania karty płatniczej:

Niepowodzenie dodania karty.

Upewnij się, że posiadasz na rachunku bankowym środki pieniężne. Na potrzeby weryfikacji blokowana jest kwota 1 zł, którą zwracamy w ciągu 5 dni. Jest to standardowa procedura dla sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych.

              


Powrót