Baza wiedzy

Otrzymałem „mandat”/wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej. Gdzie mogę to zgłosić?

Opublikowany: 2021-07-30 12:34
Ostatnia aktualizacja: 2021-12-23 13:51
ilość odwiedzin posta: 585

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Nie powinna ona mieć miejsca, niemniej czasem się zdarza, a zazwyczaj wynika z dwóch przyczyn:
- błędnie wpisanego numeru rejestracyjnego pojazdu lub błędnie wybranej strefy parkowania;
- błędu kontrolera weryfikującego wniesioną opłatę.

Jeśli numer rejestracyjny pojazdu był wpisany poprawnie, nie martw się, operator parkingu ma dostęp do systemu, w którym może to zweryfikować i anulować wezwanie. Skontaktujemy się z nim w Twoim imieniu i zweryfikujemy zasadność wezwania. Jeśli konieczne będzie dokonanie jakichś czynności z Twojej strony poinformujemy Cię o tym.

W przypadku Stref Płatnego Parkowania (czyli parkingi w miastach, których zarządcą jest miasto) zalecamy złożyć reklamację zgodnie z instrukcją na wezwaniu w odpowiednim biurze Strefy Płatnego Parkowania. Pamiętaj, że w tym przypadku ePARK nie ma możliwości ingerowania w proces reklamacyjny.


Powrót